Maratonul Nisipului - Mamaia 2015


Astăzi în Mamaia s-a alergat cu zâmbetul pe buze. Chiar dacă mă ardeau tălpile să alerg și eu, am hotărât să mă ocup de fotografii. În primul rând îi felicit pe organizatori pentru idee și pentru faptul că au reușit să aducă sportul pe plaja din Mamaia. Au fost mulți sportivi însă a lipsit cu desăvârșire publicul. Nici hotelierii sau cei care au afaceri în Mamaia nu s-au prins de faptul că aceste evenimente pot să aducă un plus de imagine și de ce nu chiar ceva turiști în stațiune. Am participat la astfel de competiții în străinătate (foarte aproape de organizatori) și vă pot spune că acolo implicarea comunității este formidabilă (voluntari, firme).


Pentru că mi-a plăcut ce am văzut, o să includ acest eveniment în ghidul Constanța City Walking Guide ediția 2015! Felicitări, Sanasport, felicitări sportivilor!   













































Mai multe detalii despre competiție găsiți pe blogul lui Joie Negru.
Mai multe fotografii o să găsiți în zilele următoae pe pagina facebook Jurnal de Navetist sau Constanta City Walking Guide.

Labels: , , ,